Eh! Shukri

Sunday, February 1, 2009

Impian dan Harapan




Last week, aku berjaya memiliki handphone baru. Nokia Xpress Muzik 5800. Siap beli original. Avaxx. Aku memang suka device nie. Da la first Nokia phone - touch screen. Banyak gak la application n game yang aku sempat install. Skali tengok da macam iPhone.

Tapi maybe kurang perfect sebab kameranya hanya
mencapai 3.2 mp. Tapi setelah diendoskan dengan pengeluar lens tersohor Carl Zeiss, hasilnya nampak gah juga ler. Phone ni memang da lame aku usyar. Siap cari guide dan info kat internet n majalah handphone..

Member serumah
pun jadi biol tengok aku yang begitu teruja ngan 5800 nie. Tapi sekarang suma jeles n rase nak beli lak phone nie. hehehe..gurau jek.
Akan tetapi, menjadi harapan aku., phone ni tak lagi hilang n di amik orang... sedih woo. Tiap2 ari aku cas n simpan di tempat
yang selamat. Siap lock baguih punya...

2 Comments:

Blogger mastikus said...

syuk!!!
kelas nox, baru sebulan i tak jumpe u, dah pakai hp baru skrng.
hehehe
eh, lame tak nampak kau lah
harap je satu fakulti..
hehe

February 6, 2009 at 3:01 AM  
Blogger PakTeh said...

salam. nampak lawa henpon tu, jaga bebaik. camera 3.2mp pun ok sbnarnya. tengok untuk apa kita beli, untuk apa kita nak pakai.

February 12, 2009 at 2:17 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home