Eh! Shukri

Wednesday, May 5, 2010

Intership Incoming


Akhirnya, pencarian kompeni untuk aku menjalankan praktikal berakhir apabila aku ditawarkan tempat di Elite Animation SDN BHD, Klang... Dekat sangat dengan Jusco Bukit Tinggi.. 2 minit je.

Aku bukan main lagi prepare untuk interview petang, last-last sempoi kan men agi time interview tu... Borak-borak kosong.. santai..

Sambil dorang tengok-tengok resume dan artwork aku, aku cerita lah mana yang patut, asalkan dorang amik aku stay kat situ, Sempatlah juga puji sana, puji sini.... DAPAT...

So, nanti kena la praktikal kat sana dengan jayanya.. start awal bulan Jun until Disember...

Wish Me Luck!

4 Comments:

Blogger Azizul Rahim Bin Ismail said...

tahniah..baguih2..buat betoi2..mana tau ada peluang nanti..hehe.. Caiyok2

May 5, 2010 at 6:03 PM  
Blogger SJKC Hua Min said...

Tahniah!

May 9, 2010 at 8:59 AM  
Blogger @rEtEeN said...

tahniah kepada shuk~miss u~

May 9, 2010 at 9:46 PM  
Blogger sHuKRi iSmAiL said...

abg im- ok...kena wat betoi2... mana tau t ley keja sana terus t... huhuhu

sekolah cina mana lak nie? mesti abg kim...

aten- miss u too..

May 10, 2010 at 2:42 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home